11 Eylül 2017 Pazartesi

Ben Bir Aşığım/I'm a Lover Challenge



Miras/The Legacy kurallarının bu meydan okumaya aktarılmasına gerek yok. Hangi varis kurallarıyla oynamak istediğiniz size kalmış. (ör. ilk doğan, erkekler veya kızlar vb.) Bütün jenerasyonlar boyunca evi taşıyabilirsiniz.

Kurucuyu Yaratma:
-Kız veya erkek olabilir.
-Genç-yetişkin(young adult) olmak zorunda.
-Romantik/Romantic özelliğinin olması lazım.
-Ruh Eşi/Soul Mate hayat amacının olması lazım.

Jenerasyon 1-"Bütün istediğim bir romantik kitap yazarı olmak ve kendi gerçek aşkımı bulmaktı."
-Yazar/Writer kariyerine katıl.
-Romantik romanlar yaz.
-Genç-yetişkin aşaması boyunca bir kişiyle çık.
-Bir yetişkin olarak evlen. (genç-yetişkin aşaması boyunca çıktığın kişiyle)
-Bir yetişkin olarak iki çocuk sahibi ol. (evlilikten sonra olmalı)
-Her hafta en az bir randevu akşamı yap.
-Ölüm sizi ayırana kadar eşinle kal.

Jenerasyon 2-"Ebeveynlerim aşklarını iki çocukla bile sürdürdüler, ben de onların sahip olduğundan istiyorum."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Aşk-Ruh Eşi/Love-Soul Mate
-Tavsiye edilen özellikler: Romantik/Romantic ve Bağlanamayan/Non-Committal
-En az iki kız veya erkek arkadaş edin.
-Lisede randevuya çıkmaya başla.
-Farklı insanlarla beş randevuya çık.
-Anında doğru aşkla evlen.
-En az iki çocuk sahibi ol.
-Bir yetişkin olarak boşan.
-Asla yeniden evlenme.

Jenerasyon 3-"Ebeveynlerim birbirlerini sevmelerine rağmen birlikte kalamadılar bu yüzden ben kariyerime odaklanmayı seçiyorum."
-Tavsiye edilen hayat amacı:Servet-İnanılmaz Varlıklı/Fortune-Fabulously Wealthy ya da Bilgi-İnek  Beyin/Knowledge-Nerd Brain
-Annen veya babanla düşman ol.
-Doktor/Doctor veya İş/Business kariyerine katıl.
-Kariyerinde seviye 5'e ulaş.
-Potansiyel eşini aramaya başla.
-Bir kişiyle birkaç randevuya çık.
-Bir yetişkin olarak evlen.
-İki çocuk sahibi ol.
-Kariyerinde en üst seviyeye ulaş.

Jenerasyon 4-"Ebeveynlerim birbirlerini bulana kadar aşka inanmadılar. Bence aşk anlamsız."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Aşk-Seri Romantik/Love-Serial Romantic
-Aynı anda birden çok romantik ilgi sahibi ol.
-Asla evlenme.
-Romantik ilgi duyduklarından birinin yanına taşın.
-Onunla ciddi ol.
-Bir çocuk sahibi ol.
-Çocuğun seni aldatırken bulmasına izin ver.

Jenerasyon 5-"Ailemin içine edilmişti ve ben yaralıydım. Aynısının benim çocuğum için olmasını istemiyorum."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Aile-Büyük Mutlu Aile/Family-Big Happy Family
-Mümkün olduğunca çabuk evden taşın.
-Bir daha asla ebeveynlerinle konuşma.
-"Hoş" bir evde yaşa. (hoş dekore edilmiş, aile için yeterince büyük)
-Bir simle çıkmadan önce bütün özelliklerini(trait) öğren.
-Hoş bir simle evlen.
-Mümkün olduğunca çok çocuk sahibi ol.
-En az bir çocuğun ölsün.
-Bir anti-sosyal ol.

Jenerasyon 6-"Ebeveynlerim kardeşlerimden birini kaybetti ve bizimle ilgilenmeyi bıraktılar. Kendimi yetiştirmek zorunda kaldım."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Aile-Başarılı Soy/Family-Successfull Lineage
-Her zaman bir kardeşinle yaşa.
-Her gün yemek pişir ve temizlik yap.
-Kardeşin durmadan çalışmaya ve iyi görünmeye başladığında randevulaşmaya başla.
-Bir yetişkin olarak evlen.
-İki çocuğun olsun.

Jenerasyon 7:"Hayatım fazla mükemmel gelişti ve ebeveynlerim birbirlerini çok sevdiler. Ben bu tuzağa düşmeyi reddediyorum."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Yaratıcılık-Müzik Dahisi/Creativity-Musical Genius
-Animatör/Entertainer kariyerine katıl.
-Sık sık arsalarda performans sergile.
-Ünlü ol.
-Olabildiğince çok simle Woohoo yap.
-Aşık ol.
-Evlen.
-2 çocuk sahibi ol. (ikizler)
-Çocukların genç olmadan öl.

Jenerasyon 8:"Bir ebeveyn kaybettim ve bu hepimiz için çok zordu. Bu şartlarda bir aile kurmamak için yemin ettim."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Zenginlik-Malikane Baronu/Wealth-Mansion Baron
-Yoksullukta yaşa.
-Yüksek maaşlı bir işe gir.
-Bir malikaneye ya da büyük bir eve taşın.
-Simle aynı cinsiyette bir çocuk evlat edin.
-Evlen.
-Karşıt cinsiyette bir çocuk evlat edin.
-Kendi kanından iki çocuk sahibi ol.

Jenerasyon 9:"Ebeveynlerim beni kibar biri olarak yetiştirdiler. Aynı zamanda daha önce hiç görmediğim biriyle evlenmem için hazırladılar."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Dünyanın Arkadaşı/Friend of the World
-Gelecekteki eşinle tanış.
-Onu beğenme.
-Onunla randevuya çık.
-Ondan hoşlanmaya başla.
-Onunla evlen.
-Ayrı yataklarda uyuyun.
-Bir çocuk sahibi ol.

Jenerasyon 10-"Birbirini zar zor tanıyan ebeveynlerin tek çocuğuydum. Belki onların geçmişinden aşkın sırlarını keşfedebilirim."
-Tavsiye edilen hayat amacı: Bilgi-Rönesans Simi/ Knowledge-Renaissance Sim
-Her aile üyesinin mezarını ziyaret et.
-Aile için bir mezarlık inşa et.
-Her jenerasayonu ayrı yerlere koy. (eşler ve kardeşler dahil)
-Fakir bir simle evlen.
-Çocuk sahibi ol.

Ve bir dipnot. Eğer jenerasyonun özel bir kariyeri yoksa istediğinizi seçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bekar Baba/ Single Father

Amaç: Bekar bir baba olmak ve bebeğin ve babanın hayatta olabilecekleri kadar başarılı olması. Kurallar: Başlangıç Erkek siminin b...