10 Mayıs 2018 Perşembe

Okulu Bitirmek/ Finishing School

Hikaye: Bugünün bayanları eskiden, senin zamanlarında olduğu gibi zarif, narin veya öz güvenli değiller. Sen genç bir kadınken, en büyük başarı kendine iyi bir koca bulmak, başka bir deyişle, mükemmel ev kadını olmaktı. Titiz ve kuralcı olmaktan çok büyük bir gurur gelirdi. Ama nasılsa, bu çağda... Kızlar zarafet, adap ve eski moda değerlerden yoksun gibi görünüyorlar. Eğer daha genç olsaydın, şu kızlara muntazam bir kadının nasıl davranacağını gösterirdin. Ama, sen sadece, büyük bir mülk dışında bir şeyi olmadan bırakılmış, yaşlı dul bir kadınsın. Müzik, sanat, mantık, karizma ve yemek yapmada çok becerikli olmak zamanını geçirmeni sağlasa da, hiçbir zaman bu bilgini aktaracak çocukların olmadı. Her zaman, muntazam bir bayan olmanın sanatını öğretecek birkaç kız çocuk istedin. Hayat saatin ilerliyor, gerçekten yapabileceğin hiçbir şey yok mu? Böylece, evini genç kadınlar için bir okula dönüştürmeye kara verdin. Tabii ki... Azrail ile karşılaşmanın eşiğindeyken, bu fazlasıyla enerji dolu genç bayanlara ayak uydurmak çok zor...

Kurallar:
1. Hile yok! Sadece başlangıçta okulunu/evini inşa etmek için para hilesi kullanabilirsin.
2. Hiçbir erkek evde yaşamaya izinli değil, eğer bir kız evlenirse kocasıyla birlikte kendi evine taşınması lazım.
3. Her kızın bir oda arkadaşı olmalı! Bir odada iki kız. Bu şekilde, yaşlı kadın daha kolay bir şekilde gözünü öğrencilerinin üstünde tutabilir. Yaşlı kadının kendi yatak odası olmalı.
4. Gün sabah 7'de ya da 8' de başlar ve akşam 9' da bütün kızlar yataktayken veya en azından odalarında yatmak için hazırlanırken biter.
5. Akşam 8'den sonra ziyaretçiler eve girmeye izinli değil.
6. Yaşlı kadını yaşlı bir kadın olarak tutmalısın. (Ölemez, bunu bir cowplant kullanarak yapabilirsin.)
7. Kızların öğrendiği herhangi bir beceri onlara yaşlı kadın tarafından öğretilmeli
8. Kimse bir iş sahibi olmaya izinli değil, yaşlı kadın dahil.
9. Kızlar evlenmeden önce cooking veya baking, charisma, logic ve bir enstrüman becerisinde ustalaşmak zorunda.
10. Kızlar genç yetişkin olmalı! Eğer evlenmeden önce yetişkinliğe ulaşırlarsa, cowplant'a yedirilmek zorundalar.
11. Bir kız ilk randevusuna kimle giderse, onuna evlenmek zorunda! bu kızlara sadakatı ve bağlılığı öğretir.
12. Eş olacak erkekler genç yetişkin, yetişkin veya yaşlı olabilirler.
13. Kızlar zaten evli erkeklerin ve birbirlerinin erkeklerinin peşinden gidemezler.
14. Evlenen her kızın bir evlilik seremonisi olmalı ve yaşlı kadın, diğer kızlar ve uygun bekarlar buna katılmalı.
15. Eğer bir kız 3 hata yaparsa, cowplant'a yedirilmek zorunda.

Kuruluş:
1. Yaşlı bir kadın yarat ve onu boş bir arsaya yerleştir.
2. Okulunu/evini yarat.
3. Bir cowplant edin.
4. En az bir entrüman, logic, cooking (tercihen gourmet cooking), baking ve charisma becerisinde ustalaş.

Oynanış/Klavuz:
1. Yaşlı kadınınız 4 veya 6 ( oda paylaşımı için çift bir sayı olmalı) genç bayanı bulup evinde onunla birlikte yaşamaya ve okulunu bitirmeye davet eder.
2. Amaç onlar birer yetişkin haline gelmeden önce olabildiğince çok genç kadını evlendirmek.
3. Tamamlamak için meydan okumalar ve günlük amaçlar olacak. Eğer bir kız meydan okumayı tamamlayamazsa veya bir amaca ulaşamazsa bir hata edinir. Eğer 3 hatası olursa, cowplant'a geçirilir.
4. Bir kişi evlendiğinde veya yedirildiğinde, onu yenisiyle değiştirmelisin veya bütün grubun bitmesini bekleyip sonra yeni bir grup getirmelisin.

Program(bu sırayla gitmek zorunda değilsin):

Pazartesi: Karizma
Günlük amaç: Her kıza charisma becerisini öğret ve her bir kızın birbiriyle arkadaş olmasını sağla.
Meydan okuma: Bir erkeği davet et. Her kız onunla arkadaş olmalı, eğer bir kız erkeğin gitme saati gelmeden onunla arkadaş olmazsa bir hata kazanır. Onunla en yüksek arkadaşlık seviyesine sahip olan kız onunla bir randevuya çıkabilir. Eğer kızlar eşit arkadaşlı seviyesine sahipse, onunla ilk arkadaş olan kız kazanır. 

Salı: Müzik
Günlük amaç: Her kıza müzikal bir beceri öğret.
Meydan okuma: 3 erkeği davet et ve bütün kızların bir odada onlara bahşiş için çalmalarını sağla, En az bahşiş alan kız en az onları etkilemiş kız olur ve bir hata kazanır. En fazla bahşiş alan kız 3 adamdan biriyle randevuya çıkabilir.

Çarşamba: Cooking&Baking
Günlük amaç: Her kıza cooking veya baking becerisi öğret, ya da ikisini birden.
Meydan okuma: Her kızın bir yemek hazırlamasını sağla ve erkeklerin katılacağı bir parti yap. En yüksek kaliteye sahip yemeğin veya ilk yenen yemeğin sahibi randevu hakkı kazanır. Yemeği yenmeyen vey en düşük kaliteye sahip olan kız kaybeder ve bir hata elde eder.

Perşembe: Mantık
Günlük amaç: Her kıza logic becerisini öğret.
Meydan okuma: Her kıza kendi aralarında satranç oynat ve sonra erkekleri davet et. Eşer bir kız birden fazla satranç oyununu kaybederse, bir hata kazanır. Eğer oyunların çoğunu kazanırsa erkekle oynama şansı kazanır. Eğer kaybederse, bir hata alır. Eğer kazanırsa, o erkekler oynama hakkı kazanır.

Cuma: Erkek Avı:
Günlük amaç: Öğrendiğin becerilerden birinde seviye atla.
Meydan okuma: Daha önce randevuya çıkmamış her kızı bir parka götür ve taliplerle konuşmalarını sağla. Eve gitme saati gelmeden her kız bir erkekle arkadaş olmalı, yoksa bir hata alır. Bir erkekle arkadaş olan ilk kız onunla randevuya çıkma hakkını kazanır.

Cumartesi: Becerilerde seviye atlat ve kızları randevuya çıkar.

Pazar: Becerilerde seviye atlat ve kızları randevuya çıkar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bekar Baba/ Single Father

Amaç: Bekar bir baba olmak ve bebeğin ve babanın hayatta olabilecekleri kadar başarılı olması. Kurallar: Başlangıç Erkek siminin b...